Ndiheni të diskriminuar? Jeni dëshmitar i një diskriminimi? Raporto Diskriminimin

U zhvillua me sukses trajnimi online me temë: “Mësimdhënia dhe të nxënit bazuar në kompetenca dhe planifikimi i veprimtarive mësimore sipas nevojave të veçanta dhe niveleve të ndryshme mësimore” (3 kredite), nga Prof. Asoc. Dr. Aida Gjinali dhe Prof. Asoc. Dr. Migena Alimehmeti.

Gjatë këtij moduli u trajtuan koncepte kyçe të mësimdhënies bashkëkohore, si: mësimdhënia me në qendër nxënësin, inteligjencat e shumëfishta, zhvillimi i të menduarit kritik, stilet e të nxënit, qasja e bazuar në kompetenca dhe objektiva, si dhe menaxhimi i klasave me nivele të diferencuara (KAD). Pjesëmarrësit u njohën gjithashtu me strategji efektive për mësimdhënie gjithëpërfshirëse, planifikimin e mësimit për nxënës me nevoja të veçanta dhe zhvillimin e aftësive gjuhësore në klasa të përziera.

Pjesëmarrësit u njohën me:

  • mësimdhënien me në qendër nxënësin;
  • inteligjencat e shumëfishta dhe stilet e të nxënit;
  • zhvillimin e mendimit kritik;
  • planifikimin për klasa me nivele të diferencuara (KAD);
  • strategjitë dhe teknikat e mësimdhënies gjithëpërfshirëse etj.

Në përfundim të modulit të trajnimit, mësuesit u pajisën me aftësi për:

  • hartimin e planeve mësimore të bazuara në kompetenca;
  • përshtatjen e materialeve sipas nevojave të nxënësve;
  • krijimin e veprimtarive gjithëpërfshirëse dhe nxitëse;
  • menaxhimin efektiv të klasave të përziera;
  • zhvillimin e aftësive gjuhësore dhe të mendimit kritik.

Ky modul ishte një ndërthurje I teorisë me praktikën, duke synuar forcimin e aftësive profesionale të mësuesve për të garantuar një proces mësimor sa më efektiv, gjithëpërfshirës dhe të orientuar drejt kompetencave.