Strategjitë e Nxënies së Leksikut të Greqishtes në Arsimin e Mesëm të Lartë në Shkollat Dygjuhëshe Shqiptaro-Greke

Manuali me titull “Strategjitë e Nxënies së Leksikut të Greqishtes në Arsimin e Mesëm të Lartë në Shkollat Dygjuhëshe Shqiptaro-Greke” fokusohet në metodat për përmirësimin e përvetësimit të fjalorit të greqishtes në kontekstet e arsimit dygjuhësh. Ky projekt, i zhvilluar nga Departamenti i Gjuhës Greke në Universitetin e Tiranës, thekson rëndësinë e mësimit të fjalorit në një kontekst dygjuhësh për përmirësimin e aftësive komunikuese të nxënësve në gjuhët greke dhe shqipe. Manuali identifikon strategji kyçe si strategjitë e përcaktimit, sociale, të kujtesës, kognitive dhe metakognitive për përvetësimin e fjalorit. Rezultatet e projektit tregojnë se nxënësit mbështeten kryesisht te strategjitë sociale dhe ato të kujtesës, sidomos duke kërkuar ndihmë nga mësuesit dhe duke përdorur imazhe për të mbajtur mend fjalët. Rekomandimet përfshijnë përshtatjen e metodave të mësimdhënies sipas preferencave të nxënësve dhe integrimin e më shumë mësimeve interaktive dhe teknologjike. Qëllimi përfundimtar është të ofrohen mjete praktike për mësuesit dhe të përmirësohet arsimi dygjuhësh.
MANUALI