Në datat 17 – 19 korrik 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Mësimi dhe vlerësimi i nxënësve nëpërmjet aplikacioneve Kahoot, Mentimeter, Quizlet’’ me 1 kredit, nga Prof. Asoc. Dr. Elona Toro.
Temat që u trajtuan në këtë trajnimi ishin:
· Hyrje në Kahoot! dhe llojet e Kahoot!;
· Si të hapim një llogari në Kahoot!;
· Si krijohet një Kahoot! dhe si mund të gjejmë Kahoot-e të gatshme;
· Si të ruajmë, ndajmë dhe luajmë në kohë reale apo si e japim detyrë shtëpie një Kahoot!;
· Hyrje në Mentimteter dhe si të hapim një llogari në Mentimeter;
· Si krijohet një Mentimteter dhe si mund të gjejmë Mentimteter të gatshëm;
· Si të ruajmë, ndajmë dhe luajmë në kohë reale apo si e japim detyrë shtëpie një Mentimeter;
· Hyrje në Quizlet;
· Si të hapim një llogari në Quizlet;
· Si krijohet një Quizlet dhe si mund të gjejmë Quizlet të gatshme;
· Si të ruajmë, ndajmë dhe luajmë në kohë reale apo si e japim detyrë shtëpie një Quizlet.
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
· të përdornin burimet e teknologjisë me qëllim që të angazhohen në zhvillimin e tyre të vazhdueshëm profesional dhe të mësuarit gjatë gjithë jetës;
· të përdornin teknika të reja mësimdhënieje në përditshmërinë e tyre;
· të përdornin Kahoot!, Mentimeter dhe Quizlet;
· të ndërtonin një Kahoot!, Mentimeter dhe Quizlet;
· të vlerësonin nxënësin dhe t’i jepnin atyre mundësi në të vetëvlerësohen me anë të aplikacionit Kahoot! dhe Quizlet etj.
Gjatë këtij trajnimi u përdorën forma e metoda të larmishme si: prezantime me Powerpoint nga trajnuesja me anë të demonstrimeve të drejtpërdrejta me platformën dhe aplikacionin e
përzgjedhur, diskutime mbi nevojat e përdorimit të Kahoot!, Quizlet, Mentimeter dhe mënyrave se si mund të integrohen në mësimdhënie, nxitja e reflektimit në auditor si dhe shfrytëzimi e shkëmbimi i përvojës së mësuesve mbi Kahoot!, Quizlet dhe Mentimeter, puna në grupe, diskutime mbi materialet audio e video që u vunë në dispozicion nga trajnuesja mbi mënyrat e aplikimit, integrimit dhe përshtatjes për përdorim të Kahoot!, Quizlet dhe Mentimeter edhe nga nxënësit.
Në datat 17 – 25 qershor 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Mësimdhënia dhe të nxënit bazuar në kompetenca dhe planifikimi i veprimtarive mësimore sipas nevojave të veçanta dhe niveleve të ndryshme mësimore’’ me 3 kredite, nga Prof. Dr. Elida Tabaku dhe Prof. Asoc. Dr. Migena Alimehmeti.
Disa nga tematikat kryesore që u trajtuan gjatë këtij moduli trajtimi ishin:
· Mësimdhënia me në qendër nxënësin, inteligjenca e shumëfishtë;
· Teknikat e zhvillimit të të menduarit kritik;
· Stilet e të nxënit dhe zbatimi i tyre në planifikim dhe mësim;
· Mësimdhënia e bazuar në detyra dhe në veprimtari gjithëpërfshirëse;
· Qëllimet mësimore të orës së mësimit dhe hapat e kryerjes së detyrave;
· Praktika të strukturimit dhe planifikimit të mësimit për klasa me nxënës me nevoja të veçanta me synim mbajtjen e tyre të interesuar në mësim;
· Strategjitë dhe stilet e mësimdhënies;
· Qasja bazuar në objektiva; Qasja bazuar në kompetenca;
· Kontributi respektiv i të dyjave qasjeve; Sfidat e mësimdhënies dhe nxënies në klasat me nivele gjuhësore të diferencuara (KAD);
· Si të menaxhojmë klasat me aftësi dhe nivele të diferencuara;
· Zhvillimi i aftësive gjuhësore në klasat me nivele të diferencuara dhe zhvillimi i kompetencave gjuhësore në klasat me nivele të diferencuara;
· Të nxënit në bashkpunim; impostimi në klasat e gjuhës dhe faktorët diferencues gjuhësorë dhe jogjuhësorë në klasat KAD;
· Bazat teorike dhe operative të KAD;
· Aspekte konjitive dhe faktorët që përcaktojnë diferencat në KAD;
· Strategji të menaxhimit të klasave KAD, Karakteristikat e klasave KAD; Roli i mësuesit në klasat KAD;
· Teknika dhe materialet që propozohen për klasat e përziera KAD; Zhvillimi aftësive në klasat KAD.
Aftësitë e përftuara nga pjesëmarrësit në këte trajnim
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
· Të rrisnin në një shkallë më të lartë vetëdijen e tyre në lidhje me planifikimin e mësimit bazuar në kompetencat, nevojat dhe nivelet e nxënësve;
· Të pasuronin njohuritë mbi karakteristakat psikologjike të nxënësve dhe ecurinë e përvetësimit të gjuhës;
· Të përcaktonin objektivat mësimore dhe të zhvillonin mësimin në përputhje me to;
· Të hartonin plane mësimore të qarta në përputhje me nevojat mësimorë të nxënësve;
· Të ishin në gjëndje të modifikonin ushtrimet e librit në përputhje me nevojat gjuhësore të nxënësve;
· Të ishin të aftë të bënin analizën e teknikave të tyre të planifikimit të veprimtarive mësimore;
· Të ishin të aftë të përmirësonin planifikimin me synim zhvillimin gjuhësor dhe të të menduarit kritik të nxënësve;
· Të përshtasnin dhe krijonin veprimtari mësimore që të mundësonin përfshirjen e nxënësve më aftësi të veçanta në mësim;
· Të zbatonin njohuritë dhe aftësitë që kanë mësuar në situata të reja dhe të panjohura;
· Të dinin të shfrytëzonin dhe seleksiononin materialet e ofruara nga ueb në lidhje me planifikimin.
Ky modul ishte një kombinim i teorisë me praktikën për të thelluar njohuritë gjuhësore dhe metodologjike si dhe për të zhvilluar më tej aftësitë e përdorimit të gjuhës dhe mësimdhënien e saj.
Qëllimi i këtij moduli trajnimi ishte të përgatisë mësuesit për të planifikuar dhe realizuar mësimin në mënyrë efektive, bazuar në kompetenca, duke u përshtatur me nevojat dhe nivelet e ndryshme të nxënësve. Trajnimi synoi zhvillimin e aftësive për mësimdhënie gjithëpërfshirëse, menaxhimin e klasave të përziera, përdorimin e strategjive të mendimit kritik, si dhe krijimin e veprimtarive të përshtatura për të nxitur përvetësimin e gjuhës dhe përfshirjen aktive të çdo nxënësi në procesin mësimor.
Në datat 25 – 30 prill 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Menaxhimi i klasës dhe i konflikteve, Mirëqënia e nxënësve në klasë’’ me 2 kredite, nga Prof. Dr. Elida Tabaku dhe Prof. Asoc. Dr. Leonora Xhori.
Temat që u trajtuan në këtë trajnimi ishin:
· Rëndësia e menaxhimit efektiv të mësimit në klasë;
· Hartimi i një plani për menaxhimin e mirë të klasës;
· Inkurajimi i sjelljes shoqërore në klasë;
· Mbështetja e kohës mësimore përmes pritshmërive, mësimdhënies inkurajuese dhe korrigjuese;
· Mbikëqyrja aktive e nxënësve;
· Ndarja dhe zgjedhja e detyrave/punëve në klasë;
· Dekurajimi i sjelljeve shqetësuese e konfliktuale;
· Përkufizimi i termit “mirëqenie e studentëve”;
· Rëndësia e mirëqenies së studentëve në klasë;
· Faktorët që ndikojnë pozitivisht dhe ata që ndikojnë negativisht në mirëqënien dhe performancën e mësuesve dhe nxënësve;
· Ndikimi i mirëqënies së mësuesve në mirëqenien e nxënësve.
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
· të kishin një shpjegim të qartë të strategjive pozitive dhe proaktive për krijimin e një mjedisi mësimor efektiv dhe të ishin të vetëdijshëm për rëndësinë e tyre;
· të përcaktonin pritshmëritë dhe procedurat e një plani menaxhimi efektiv;
· të inkurajonin sjelljen e duhur në klasë dhe dekurajonin sjelljet e papërshtatshme;
· të demonstronin mbikëqyrje aktive të nxënësve në klasë;
· të përdornin një sërë strategjish për t’iu përgjigjur më së miri nevojave të procesit mësimor;
· të përdornin në mënyrë selektive aktivitetet e planifikuara dhe t’i përzgjidhnin ato sipas nevojës për të mbajtur vazhdimisht të angazhuar nxënësit etj.
Qëllimi i trajnimit ishte të pajiste mësuesit e sistemit parauniversitar me njohuri dhe aftësi praktike për menaxhimin efektiv të klasës dhe të konflikteve, si dhe për të promovuar mirëqenien e nxënësve në mjedisin shkollor.
Ky modul trajnimi u fokusua në ndërtimin e një mjedisi pozitiv dhe mbështetës për të nxitur sjellje të përshtatshme, për të menaxhuar në mënyrë efektive procesin mësimor, si dhe për të zhvilluar strategji për mbikëqyrjen aktive, organizimin e detyrave dhe adresimin e sjelljeve shqetësuese. Një pjesë e rëndësishme e modulit iu kushtua edhe mirëqenies së nxënësve dhe mësuesve, duke theksuar faktorët që ndikojnë në performancën dhe zhvillimin e tyre emocional dhe social.
Në datat 24 – 26 prill 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Mësimi dhe vlerësimi i nxënësve nëpërmjet aplikacioneve Kahoot, Mentimeter, Quizlet’’ me 1 kredit, nga Prof. Asoc. Dr. Elona Toro.
Temat që u trajtuan në këtë trajnimi ishin:
· Hyrje në Kahoot! dhe llojet e Kahoot!;
· Si të hapim një llogari në Kahoot!;
· Si krijohet një Kahoot! dhe si mund të gjejmë Kahoot-e të gatshme;
· Si të ruajmë, ndajmë dhe luajmë në kohë reale apo si e japim detyrë shtëpie një Kahoot!;
· Hyrje në Mentimteter dhe si të hapim një llogari në Mentimeter;
· Si krijohet një Mentimteter dhe si mund të gjejmë Mentimteter të gatshëm;
· Si të ruajmë, ndajmë dhe luajmë në kohë reale apo si e japim detyrë shtëpie një Mentimeter;
· Hyrje në Quizlet;
· Si të hapim një llogari në Quizlet;
· Si krijohet një Quizlet dhe si mund të gjejmë Quizlet të gatshme;
· Si të ruajmë, ndajmë dhe luajmë në kohë reale apo si e japim detyrë shtëpie një Quizlet.
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
· të përdornin burimet e teknologjisë me qëllim që të angazhohen në zhvillimin e tyre të vazhdueshëm profesional dhe të mësuarit gjatë gjithë jetës;
· të përdornin teknika të reja mësimdhënieje në përditshmërinë e tyre;
· të përdornin Kahoot!, Mentimeter dhe Quizlet;
· të ndërtonin një Kahoot!, Mentimeter dhe Quizlet;
· të vlerësonin nxënësin dhe t’i jepnin atyre mundësi në të vetëvlerësohen me anë të aplikacionit Kahoot! dhe Quizlet etj.
Gjatë këtij trajnimi u përdorën forma e metoda të larmishme si: prezantime me Powerpoint nga trajnuesja me anë të demonstrimeve të drejtpërdrejta me platformën dhe aplikacionin e përzgjedhur, diskutime mbi nevojat e përdorimit të Kahoot!, Quizlet, Mentimeter dhe mënyrave se si mund të integrohen në mësimdhënie, nxitja e reflektimit në auditor si dhe shfrytëzimi e shkëmbimi i përvojës së mësuesve mbi Kahoot!, Quizlet dhe Mentimeter, puna në grupe, diskutime mbi materialet audio e video që u vunë në dispozicion nga trajnuesja mbi mënyrat e aplikimit, integrimit dhe përshtatjes për përdorim të Kahoot!, Quizlet dhe Mentimeter edhe nga nxënësit.
Ju mirëpresim në trajnime të tjera!
Në datat 28 – 30 mars 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Hartimi dhe realizimi i një projekti në mësimdhënien në klasë dhe në distancë’’ me 1 kredit, nga Prof. Asoc. Dr. Elona Toro.
Temat që u trajtuan në këtë trajnimi ishin:
– Konceptimi dhe ndërtimi i një projekti në klasë;
– Mjetet digjitale për krijimin dhe zbatimin e një projekti në klasë.
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
– të njihnin parimet e pedagogjisë sipas projektit;
– të përvetësonin fazat e ndërtimit të një projekti në klasë;
– të përcaktonin hapat për krijimin e një skenari hibrid/mësimit në distance;
– të njihnin dhe të përdornin aplikacione ueb për redaktimin dhe hartimin e dokumenteve audio, video ose imazhe;
– të njihnin mjetet për kryerjen e punës bashkëpunuese në internet;
– të njihnin aplikacione digjitale për krijimin e aktiviteteve të vlerësimit në internet etj.
FGJH ju mirëpret në trajnime të tjera!
Në datat 18 – 20 shkurt 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë:
‘‘Hartimi dhe realizimi i një projekti në mësimdhënien në klasë dhe në distancë’’ me 1 kredit, nga Prof. Asoc. Dr. Elona Toro.
Temat që u trajtuan në këtë trajnimi ishin:
– Konceptimi dhe ndërtimi i një projekti në klasë;
– Mjetet digjitale për krijimin dhe zbatimin e një projekti në klasë.
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
– Të njihnin parimet e pedagogjisë sipas projektit;
– Të përvetësonin fazat e ndërtimit të një projekti në klasë;
– Të përcaktonin hapat për krijimin e një skenari hibrid/mësimit në distance;
– Të njihnin dhe të përdorrnin aplikacione ueb për redaktimin dhe hartimin e dokumenteve audio, video ose imazhe;
– Të njihnin mjetet për kryerjen e punës bashkëpunuese në internet;
– Të njihnin aplikacione digjitale për krijimin e aktiviteteve të vlerësimit në internet etj.
Në datat 23 – 25 janar 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Përkrahja e Diversitetit’’ me 1 kredit, nga Prof. Dr. Esmeralda Kromidha.
Disa nga temat që u trajtuan gjatë këtij trajnimi ishin:
Gjatë trajnimit u përdorën forma e metoda të larmishme si prezantime në Powerpoint diskutime mbi tematikat e trajtuara, nxitja e reflektimit në auditor, shfrytëzimi dhe shkëmbimi i përvojës së mësuesve, analiza e diskutime mbi materialet audio e video që u vunë në dispozicion nga trajnuesja dhe materiale pedagogjike që mund të prodhohen nga pjesëmarrësit gjatë trajnimit por edhe detyra e punë praktike në formën e një projekti përfundimtar.
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
të zhvillonin një mendim kritik në kontekstin në të cilin japin mësim për të formuar nxënës qytetarë e të hapur ndaj shoqërive dhe kulturave të ndryshme; të identifikonin mënyra të larmishme për zhvillimin personal dhe profesional etj.
Në datat 22 – 27 janar 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Teknikat e të pyeturit dhe Diskutimi’’ nga Prof. Dr. Elida Tabaku dhe Prof. Asoc. Dr. Hatixhe Leka (Sejdini), me 2 kredite.
Disa nga temat që u trajtuan gjatë këtij trajnimi ishin:
Ky trajnim pati në fokus zhvillimin e vetëdijes së nxënësve në lidhje me llojin e pyetjeve dhe teknikat e të pyeturit në mësimin e gjuhës së huaj, aftësimin në analizën e teknikave të tyre të pyetjeve, identifikimin e tipareve kryesore të pyetjeve të mira që ndikojnë në një mësim më cilësor, aftësimin e përmirsimit të planifikimit dhe përdorimit të pyetjeve me synim “Zhvillimin gjuhësor dhe të menduarit kritik të nxënësve”, përshtatjen dhe krijimin e veprimtarive mësimore të mbështetura në pyetje që nxisin diskutime, identifikimin e mënyrave përkatëse për zhvillimin profesional etj.
Në datat 21 – 23 janar 2025,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Hartimi dhe realizimi i një projekti në mësimdhënien në klasë dhe në distancë’’ me 1 kredit, nga Prof. Asoc. Dr. Elona Toro.
Disa nga temat që u trajtuan gjatë këtij trajnimi ishin:
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
Të njihnin aplikacione digjitale për krijimin e aktiviteteve të vlerësimit në internet.
Në datat 21.11.2024 – 06.12.2024,
Në mjediset e Fakultetit të Gjuhëve të Huaja në Tiranë u zhvillua trajnimi i drejtëpërdrejtë për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitarë me temë: “Testimi dhe Vlerësimi i të nxënit si dhe nxitja e autonomisë së nxënësit bazuar në Portofolin PEGJH”, nga Prof.Dr. Andromaqi Haloçi, me 3 kredite.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Ky trajnim pati në fokus bashkëpunimin dhe shkëmbimin e informacioneve dhe të dhënave të nevojshme për të ofruar dhe për të marrë informacione të nevojshme për hartimin e testeve të ndryshme për një vlerësimin efikas dhe në lidhje me analizën e gabimeve. Gjatë këtij trajnimi u eksperimentua në mënyrë konkrete mbi teste që mund të krijohen në lidhje me nevojat për informacion që ka mësuesi në lidhje me objektivat e lëndës.
Në datat 21.11.2024 – 02.12.2024,
Në qytetin e Korçës u zhvillua trajnimi i drejtëpërdrejtë për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Përdorimi i Platformës virtuale në mësimdhënie (Team, Office 365)’’ me 2 kredite, nga Prof.Asoc.Dr. Anida Kisi.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Gjatë trajnimit u përdorën forma dhe metoda të larmishme si:
Në datat 25-27 nëntor 2024,
Në qytetin e Beratit u zhvillua trajnimi i drejtëpërdrejtë për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Përkrahja e Diversitetit’’ me 1 kredit, nga Prof. Dr. Esmeralda Kromidha.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Gjatë trajnimit do të përdoren forma e metoda të larmishme si prezantime me Powerpoint nga trajnuesja, debate apo diskutime mbi tematikat e trajtuara, nxitja e reflektimit në auditor, shfrytëzimi dhe shkëmbimi i përvojës së mësuesve, punë me grupe, diskutim e debat për raportimin e punës së grupit mbi detyra që do të caktohen nga trajnerët, analizë e diskutime mbi materialet audio e video që do t’u vihen në dispozicion nga trajnerët si dhe mbi mënyrat e përdorimit të tyre, materiale pedagogjike që mund të prodhohen nga pjesëmarrësit gjatë trajnimit por edhe si detyra shtëpie në formën e një projekti përfundimtar.
Në përfundim të modulit pjesëmarrësit ishin të aftë:
Në datat 11-18 nëntor,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitarë me temë: ‘‘Teknikat e të pyeturit dhe Diskutimi’’ nga Prof. Dr. Elida Tabaku dhe Prof. Asoc. Dr. Hatixhe Leka (Sejdini), me 2 kredite.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
· Qëllimet e përdorimit të pyetjeve në mësimin e gjuhës së huaj dhe përvetësimit të teknikave të të pyeturit;
· Parimet e të pyeturit;
· Ndërtimi i pyetjeve dhe koha e pritjes;
· Vlerësim dhe Vetëvlerësimi i pyetjeve që përdorim në klasë;
· Trajtimi i përgjigjeve të nxënësve;
· Bërja e pyetjeve nga nxënësit;
· Diskutimi në klasë;
· Strategjitë për vazhdimin e diskutimit;
· Vetëvlerësimi i arritjeve në modul dhe vlerësimi i modulit.
Ky trajnim pati në fokus zhvillimin e vetëdijes së nxënësve në lidhje me llojin e pyetjeve dhe teknikat e të pyeturit në mësimin e gjuhës së huaj, aftësimin në analizën e teknikave të tyre të pyetjeve, identifikimin e tipareve kryesore të pyetjeve të mira që ndikojnë në një mësim më cilësor, aftësimin e përmirsimit të planifikimit dhe përdorimit të pyetjeve me synim “Zhvillimin gjuhësor dhe të menduarit kritik të nxënësve”, përshtatjen dhe krijimin e veprimtarive mësimore të mbështetura në pyetje që nxisin diskutime, identifikimin e mënyrave përkatëse për zhvillimin profesional etj
Në datat 21-28 tetor,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitarë me temë: ‘‘Teknikat e të pyeturit dhe Diskutimi’’ nga Prof.Dr. Elida Tabaku dhe Prof.Asoc.Dr. Hatixhe Sejdini (Leka), me 2 kredite.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Ky trajnim pati në fokus zhvillimin e vetëdijes së nxënësve në lidhje me llojin e pyetjeve dhe teknikat e të pyeturit në mësimin e gjuhës së huaj, aftësimin në analizën e teknikave të tyre të pyetjeve, identifikimin e tipareve kryesore të pyetjeve të mira që ndikojnë në një mësim më cilësor, aftësimin e përmirsimit të planifikimit dhe përdorimit të pyetjeve me synim “Zhvillimin gjuhësor dhe të menduarit kritik të nxënësve”, përshtatjen dhe krijimin e veprimtarive mësimore të mbështetura në pyetje që nxisin diskutime, identifikimin e mënyrave përkatëse për zhvillimin profesional etj
Në datat 19-23 shtator 2024,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar me temë: ‘‘Përdorimi i Platformës virtuale në mësimdhënie (Team, Office 365)’’ me 2 kredite, nga Prof.Asoc.Dr. Anida Kisi.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Gjatë trajnimit u përdorën forma dhe metoda të larmishme si:
Në fund të trajnimit pjesëmarrësit ishin të aftë:
Në datat 24 dhe 27 Maj 2024,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitarë me temë:
‘‘Menaxhimi i klasës dhe i konflikteve, mirëqënia e nxënësve në klasë’’ nga Prof. Dr Elida Tabaku dhe Dr. Leonora Xhori, me 2 kredite.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
· Rëndësia e menaxhimit efektiv të mësimit në klasë;
· Hartimi i një plani për menaxhimin e mirë të klasës;
· Inkurajimi i sjelljes shoqërore në klasë;
· Mbështetja e kohës mësimore përmes pritshmërive, mësimdhënies inkurajuese dhe korrigjuese; Mbikëqyrja aktive e nxënësve;
· Ndarja dhe zgjedhja e detyrave/punëve në klasë;
· Dekurajimi i sjelljeve shqetësuese e konfliktuale;
· Përkufizimi i termit “mirëqënie e studentëve”;
· Rëndësia e mirëqenies së studentëve në klasë;
· Faktorët që ndikojnë pozitivisht dhe ata që ndikojnë negativisht në mirëqenien dhe performancën e mësuesve dhe nxënësve;
· Ndikimi i mirëqenies së mësuesve në mirëqenien e nxënësve etj.
Ky trajnim pati në fokus shpjegimin e qartë të strategjive pozitive dhe proaktive për krijimin e një mjedisi mësimor efektiv; inkurajimin e sjelljeve të duhura në klasë dhe dekurajimin e sjelljeve të papërshtatshme; demonstrimin e mbikëqyrjes aktive të nxënësve në klasë; përdorimin e një sërë strategjish për t’iu përgjigjur më së miri nevojave të procesit mësimor; përdorimin e një mënyrë selektive të aktiviteteve të planifikuara dhe përzgjedhjen e tyre sipas nevojës për të mbajtur vazhdimisht të angazhuar nxënësit.
Në datat 21-22-23 Maj 2024,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitarë me temë: ‘‘Mësimdhënia dhe të nxënit bazuar në kompetenca dhe planifikimi i veprimtarive mësimore sipas nevojave të veçanta dhe niveleve të ndryshme mësimore’’
nga Prof.Asoc.Dr. Aida Gjinali dhe Prof.Asoc.Dr. Migena Alimehmeti, me 3 kredite.
Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Ky trajnim pati në fokus pasurimin e njohurive mbi karakteristakat psikologjike të nxënësve dhe ecurinë e përvetësimit të gjuhës, aftësimin në përcaktimin e objektivave mësimore dhe zhvillimin e mësimit në përputhje me to, hartimin e planeve mësimore të qarta në përputhje me nevojat mësimorë të nxënësve, modifikimin e ushtrimeve të librit në përputhje me nevojat gjuhësore të nxënësve, aftësimin e të bërit të analizës së teknikave të tyre të planifikimit të veprimtarive mësimore, përmirësimin e planifikimit me synim zhvillimin gjuhësor dhe të të menduarit kritik të nxënësve, përshtatjen dhe krijimin e veprimtarive mësimore që të mundësojnë përfshirjen e nxënësve më aftësi të veçanta në mësim etj.
Në datat 20-21 Maj 2024,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitarë me temë: ‘‘Teknikat e të pyeturit dhe Diskutimi’’ nga Prof.Dr. Elida Tabaku, me 2 kredite. Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Ky trajnim pati në fokus zhvillimin e vetëdijes së nxënësve në lidhje me llojin e pyetjeve dhe teknikat e të pyeturit në mësimin e gjuhës së huaj, aftësimin në analizën e teknikave të tyre të pyetjeve, identifikimin e tipareve kryesore të pyetjeve të mira që ndikojnë në një mësim më cilësor, aftësimin e përmirsimit të planifikimit dhe përdorimit të pyetjeve me synim “Zhvillimin gjuhësor dhe të menduarit kritik të nxënësve”, përshtatjen dhe krijimin e veprimtarive mësimore të mbështetura në pyetje që nxisin diskutime, identifikimin e mënyrave përkatëse për zhvillimin profesional etj.
Në datat 19 – 23 Prill 2024,
U zhvillua online trajnimi për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitarë me temë: “Testimi dhe Vlerësimi i të nxënit si dhe nxitja e autonomisë së nxënësit bazuar në Portofolin PEGJH”,nga Prof.Dr. Andromaqi Haloçi, me 3 kredite. Disa nga temat që u trajtuan në këtë trajnim ishin:
Ky trajnim pati në fokus bashkëpunimin dhe shkëmbimin e informacioneve dhe të dhënave të nevojshme për të ofruar dhe për të marrë informacione të nevojshme për hartimin e testeve të ndryshme për një vlerësimin efikas dhe në lidhje me analizën e gabimeve. Gjatë këtij trajnimi u eksperimentua në mënyrë konkrete mbi teste që mund të krijohen në lidhje me nevojat për informacion që ka mësuesi në lidhje me objektivat e lëndës.
Më datë 16 dhe 19 shkurt 2024,
U zhvillua online trajnimi me temë: ‘‘Menaxhimi i klasës dhe i konflikteve, mirëqënia e nxënësve në klasë’’ me 2 kredite, nga Prof.Dr. Elida Tabaku, për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar.
Pjesëmarrësit në këtë trajnim u informuan mbi strategjitë pozitive dhe proaktive për krijimin e një mjedisi mësimor efektiv si dhe mbi përdorimin e një sërë strategjish për t’iu përgjigjur më së miri nevojave të procesit mësimor.
Më datë 12 shkurt 2024,
U zhvillua online trajnimi me temë: ‘‘Hartimi dhe realizimi i një projekti në mësimdhënien në klasë dhe distancë’’, me 1 kredit, nga Dr. Elona Toro, për punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar.
Pjesëmarrësit në këtë trajnim u informuan mbi parimet bazë të pedagogjisë së bazuar në projekte dhe hapat për krijimin e një projekti në klasë dhe një skenar pedagogjik specifik për mësimdhënien/të mësuarit online.
Në datat 26 dhe 29 Maj 2023,
U zhvillua online trajnimi me temë: “Menaxhimi i klasës dhe i konflikteve, mirëqënia e nxënësve në klasë” me 2 (dy) kredite nga trajnuesja Dr. Leonora Xhori.
Në këtë trajnim u diskutuan çështje që kanë të bëjnë me menaxhimin e orës së mësimit dhe problematikat me të cilat mund të përballet mësuesi në klasë.
Pjesëmarrësit sollën shembuj nga përvoja e tyre duke vlerësuar rëndësinë e menaxhimit të klasës si dhe atë të parandalimit të sjelljeve të papranueshme nëpërmjet stratetegjive të duhura.
Diskutimi vijoi me parimet kryesore të një menaxhimi efektiv të klasës dhe strategjitë më të suksesshme të kontrollit të saj. U diskutua gjithashtu rëndësia e rregullave të sjelljes në klasë dhe disa teknika për adresimin e sjelljeve problematike.
Në përfundim të këtij moduli pjesëmarrësit zhvilluan detyra praktike dhe një testim të njohurive të marra në këtë trajnim.
Në datat 25 dhe 26 Prill 2023,
U zhvillua online trajnimi me temë: “MËSIMDHËNIA DHE TË NXËNIT BAZUAR NË KOMPETENCA DHE PLANIFIKIMI I VEPRIMTARIVE MËSIMORE SIPAS NEVOJAVE TË VEÇANTA DHE NIVELEVE TË NDRYSHME MËSIMORE”
Më datë 20 Dhjetor 2022,
U zhvillua trajnimi me temë: “Mësimdhënia dhe të nxënit bazuar në kompetenca dhe planifikimi i veprimtarive mësimore sipas nevojave të veçanta dhe niveleve të ndryshme mësimore”, me 3 kredite, me punonjësit arsimorë të sistemit parauniversitar, nga Prof. Dr. Elida Tabaku.
Ky trajnim pati në fokus pasurimin e njohurive mbi karakteristakat psikologjike të nxënësve dhe ecurinë e përvetësimit të gjuhës, aftësimin në përcaktimin e objektivave mësimore dhe zhvillimin e mësimit në përputhje me to, hartimin e planeve mësimore të qarta në përputhje me nevojat mësimorë të nxënësve, modifikimin e ushtrimeve të librit në përputhje me nevojat gjuhësore të nxënësve, aftësimin e të bërit të analizës së teknikave të tyre të planifikimit të veprimtarive mësimore, përmirësimin e planifikimit me synim zhvillimin gjuhësor dhe të të menduarit kritik të nxënësve, përshtatjen dhe krijimin e veprimtarive mësimore që të mundësojnë përfshirjen e nxënësve më aftësi të veçanta në mësim etj.