Kohëzgjatja: Janar 2023 – Dhjetor 2024
Koordinator: Prof. Dr. Viktor Ristani
Përfitues të projektit: Pedagogët dhe studentët e programeve Master dhe Doktoraturë në Departamentin e Gjuhës Angleze e më tej.
Objektivi i përgjithshëm i projektit: Rritja e cilësisë së kërkimit shkencor në veprimtarinë e kërkuesve të rinj të Departamentit të Gjuhës Angleze.
Objektivat specifikë të projektit në lidhje me Studimet Përkthimore:
a. Mbledhja e të dhënave sasiore dhe cilësore nëpërmjet instrumenteve të duhura në fushën e Studimeve Përkthimore;
b. Analizimi sasior dhe cilësor i të dhënave të vjela nga intervista/anketime në fushën e Studimeve Përkthimore;
c. Aftësimi i grupeve të synuara për analizimin sasior dhe cilësor të të dhënave nëpërmjet programeve statistikore;
d. Njohja dhe praktikimi i mjeteve dhe programeve për mbledhjen dhe analizimin e të dhënave në fushën e Studimeve Përkthimore;
e. Aftësimi për strukturimin dhe shkrimin e punimit shkencor në fushën e Studimeve Përkthimore;
f. Demonstrimi dhe praktikimi për strukturën dhe përmbajtjen e një punimi shkencor;
g. Përgatitja e instrumenteve të mbledhjes së të dhënave nëpërmjet internetit;
h. Demonstrimi dhe praktikimi i këtyre instumentave nga specialistë të fushës së Studimeve Përkthimore;
Rezultatet dhe produktet e projektit:
a. ditët e trajnimeve me studentët e programeve Master dhe doktorantët;
b. ditët informuese dhe tryezat e rrumbullakta me studentët e Masterit dhe doktorantët;
c. organizimi i Konferencës Ndërkombëtare të Departamentit të Gjuhës Angleze (24.11.2023) dhe botimi i akteve të shkencore në ndihmë të përforcimi të kapaciteteve kërkimore dhe ndihmesa në ruajtjen dhe rritjen e reputacionit të Departamentit të Gjuhës Angleze në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar, pasi në konferencë u prezantuan mbi 40 punime shkencore nga kërkues të rinj, doktorantë të regjistruar pranë Fakultetit të Gjuhëve të Huaja por edhe pedagogë të ftuar nga Italia, Gjermania dhe Kosova në fushën e gjuhësisë, përkthimit dhe letërsisë krahasuese duke qasur gjuhën shqipe me atë angleze.