Në datat 22 dhe 23 nëntor 2024 u zhvillua në Fakultetin e Gjuhëve të Huaja (Universiteti i Tiranës) veprimtaria “Journées de formation mixte” Pratiques effectives : échanges d`expériences në kuadrin e projektit Erasmus+ KA220-HED, “DIDAFÉ : Former à l’enseignement du français écrit en contexte plurilingue et transeuropéen : enjeux, modèles, pratiques innovantes et inclusives” të financuar nga Bashkimi Evropian.
Ishin të përfaqësuara në këtë veprimtari të projektit 5 universitetet e konsorciumit nga Franca, Shqipëria, Serbia dhe Rumania:
Universiteti i Bordeaux-INSPÉ (UBx, koordinator)
Universiteti i Bordeaux Montaigne
Universiteti i Tiranës
Universiteti i Novi Sad-it
Universiteti i Bukureshtit
Gjatë këtyre dy ditëve të organizuara nga Universiteti i Tiranës (Fakulteti i Gjuhëve të Huaja) pedagogët/ekspertë shkencorë nga të gjitha universitetet e vendeve partnere diskutuan dhe shkëmbyen refleksione bashkë me studentë dhe doktorantë të vendeve të ndryshme dhe me mësues të gjuhës frënge në Shqipëri.
Çështjet kryesore që u diskutuan:
Profilet e mësuesve, aspekte afektive dhe konceptuale të raportit me gjuhët, me gjuhën frënge dhe me gjuhën frënge të shkruar;
Praktikat efektive të deklaruara të mësimdhënies së gjuhëve, të gjuhës frënge dhe të gjuhës frënge të shkruar;
Raporti me gjuhën frënge dhe me gjuhën frënge të shkruar i nxënësve (me anë të deklaratave të mësuesve);
Praktikat efektive të mësimdhënies dhe shkëmbimet e përvojave;
Reflektimet dhe propozimet e studentëve, bilance dhe perspektiva.
On November 22nd and 23rd, 2024, the activity “Journées de formation mixte, Pratiques effectives: échanges d’expériences” (Mixed training days, Effective practices: exchange of experiences ) was held at the Faculty of Foreign Languages – University of Tirana, within the framework of the Erasmus+ KA220-HED project, DIDAFÉ: “Former à l’enseignement du français écrit en contexte plurilingue et transeuropéen: enjeux, modèles, pratiques innovantes et inclusives” funded by the European Union.
Five consortium universities from France, Albania, Serbia, and Romania were represented in this project activity:
University of Bordeaux-INSPÉ (UBx, coordinator)
Bordeaux Montaigne University
University of Tirana
University of Novi Sad
University of Bucharest
During these two days, organized by the University of Tirana (Faculty of Foreign Languages), lecturers/scientific experts from all partner universities, along with students and doctoral candidates from various countries, as well as French language teachers in Albania, discussed and exchanged reflections.
The main topics discussed included:
Teacher profiles, affective and conceptual aspects of the relationship with languages, with the French language, and with written French.
Declared effective teaching practices of languages, the French language, and written French.
The relationship of students with the French language and written French (through teachers’ statements).
Effective teaching practices and the exchange of experiences.
Reflections and proposals from students, assessments, and perspectives.